Profitime מספקת שירות ניהול פרויקטים וניהול משרד וירטואלי איכותי וייצוגי. השירות מיועד לבעלי מקצועות חופשיים, עסקים קטנים ועמותות, אשר זקוקים שירותי אדמיניסטרציה וניהול במיקור חיצוני (outsourcing).
שירותי המשרד והניהול של Profitime נועדו לאפשר לך להתרכז במשימות החשובות באמת שיקדמו ויפתחו את העסק שלך ולהשאיר לך זמן פנוי לבלות יותר בחיק המשפחה והחברים בראש שקט.
אנו מציעים לך לעשות במקומך את כל המטלות האדמיניסטרטיביות ומספקים שירותי משרד וניהול יעילים ומותאמים במיוחד לצרכים שלך ושל העסק. שירותי משרד וניהול הפרויקטים חוסכים לך זמן וכסף תוך מתן שירות איכותי ומקצועי לך וללקוחות שלך.
לילך גונן, מנהלת ProfiTime, הינה בעלת ניסיון רב בתחום האדמיניסטרציה בתעשייה ובהיי-טק.
עבדה בעבר כמנהלת אדמניסטרטיבית במפעל דלתא סרטים אלסטים מקבוצת דלתא- תחומי אחריות עזרה למנהל המפעל, פיתוח אמצעי הדרכה, אחראית על הרווחה במפעל.
ניהול אדמניסטרטיבי בחממת הטכניון ליזמות – תחומי אחריות ניהול הקשרים בין החברות הסטארט-אפ לבין מנהלת החממות במדע”ר, ריכוז דרישות וצרכי הפרויקטים וייצוגם מול מנהל חממת הטכניון, הכנות לקראת כניסה לחממה, מעקב ובקרה תקציבית.
ניהול אדמניסטרטיבי בקרן צפונה דרומה – תחומי אחריות ריכוז עבודת היועצים והמלווים העסקיים, ניהול תהליך קבלת ההלוואות מהקרן מזכירות וניהול משרד.
בעלת תואר BA במדעי החברה מאוניברסיטת בר-אילן.
מוסמכת להנה”ח ולחשבות שכר מטעם המכללה למינהל.
בעלת הכשרה לניהול ויזמות עסקית מטעם מט”י כרמיאל-משגב.