מי אנחנו?

Profitime מספקת שירות ניהול פרויקטים וניהול משרד וירטואלי איכותי וייצוגי. השירות מיועד לבעלי מקצועות חופשיים, עסקים קטנים ועמותות, אשר זקוקים שירותי אדמיניסטרציה וניהול במיקור חיצוני (outsourcing).

שירותי המשרד והניהול של Profitime נועדו לאפשר לך להתרכז במשימות החשובות באמת שיקדמו ויפתחו את העסק שלך ולהשאיר לך זמן פנוי לבלות יותר בחיק המשפחה והחברים בראש שקט.

אנו מציעים לך לעשות במקומך את כל המטלות האדמיניסטרטיביות ומספקים שירותי משרד וניהול יעילים ומותאמים במיוחד לצרכים שלך ושל העסק. שירותי משרד וניהול הפרויקטים חוסכים לך זמן וכסף תוך מתן שירות איכותי ומקצועי לך וללקוחות שלך.

המשך לקרוא

 

שרותי ניהול משרד

an image

כל בעל עסק יודע – הדבר הכי יקר הוא זמן.

אנו Profitime מציעים מגוון שירותים על מנת לאפשר לך – בעל העסק/ מנהל בכיר/ יועץ עסקי – לפתח את העסק שלך ולהשאיר לנו את נושא האדמיניסטרציה והלוגיסטיקה.

השירותי ה outsourcing אותם מציעה חברת Profitime הם רחבים ומגוונים ומבוצעים בצורה המקצועית והאיכותית ביותר, עם אנשי מקצוע עם ניסיון של שנים בתחום, וזאת על מנת לאפשר לך – המנהל/ היועץ העסקי/ בעל העסק – להתרכז בעבודתך ולדעת בלב שלם שהצוות שמטפל במשרד ובנושאים האדמיניסטרטיביים מבצע את עבודתו בצורה מקצועית ושהמשרד ממשיך לתקתק…

המשך לקרוא

ניהול פרוייקטים

ל Profitime ניסיון רב שנים בהקמה, יישום, תפעול וכ”ו של פרויקטים בערוצי שווק מגוונים, שמכילים בין היתר: בנית אתרי אינטרנט, פרסומים ממוקדים, דפי פייסבוק, דפי נחיתה, תהליכי PR שונים וכ”ו. בנוסף אנו מנהלים ומפיקים כנסים, הרצאות, אירועי השקה, ואירועים מיוחדים.

ניהול הפרויקט יכיל בין היתר – אפיון, בניית תכנים, איתור ספקי השירות הרלוונטיים, כתיבת הגדרות, יעדים ומטרות לכל ספק/ קבלן משנה, בדיקת איכות העבודה שמבוצעת ובניית ומעקב אחר התהליכים כך שיעמוד בלוחות הזמנים והמטרות שהוגדרו בהתחלת התהליך.

 

המשך לקרוא