תהיתם פעם מה קורה ללקוח שאתה כנותן שירות, לא עונה לו?

תחושות של “נטשו אותי”, לא מתייחסים אלי, יש לי בעיה ולא רוצים לפתור לי אותה ועוד כהנא וכהנא תחושות אחרות.. זה בדיוק מה שקורה אצלו!

לא היית רוצה שכך הלקוח שלך ירגיש, נכון?  אבל כך הוא בדיוק מרגיש כאשר אתה לא עונה לו.

בעידן בו מצפים מאיתנו להיות זמינים כל יום לאורך כל היום, התחושה הזו מתעצמת אצל לקוח שלא ענית לו.

וכיוון שהיום הכל זמין ומדלגים בקלילות מספק אחד לשני, אתה עלול באותה קלות לאבד את אותו לקוח.

אני בטוחה שניתקלת בעבר בדילמות האלו: רצית לצאת לחופשה אבל לא עשית זאת מחשש שלא יהיה מענה ללקוחות.   בעת פגישה הנייד מהבהב ואתה רואה על הצג את מס’ הנייד של לקוח, אבל אתה באמצע פגישה ולא יכול לענות מתוך כבוד לאדם שיושב מולך, אבל.. הרצון לתת את הכבוד הראוי ללקוח שמתקשר גם הוא קיים.

הפתרון נמצא בבק- אופיס!

ישנן שלוש אופציות לפתרון במקרה הזה:

הפתרון הראשון הוא מוקדים בהן יושבים טלפנים/טלפניות והם מקבלים את השיחות שלך באין מענה (את מס’ הצלצולים עד להגעה אליהם אתה קובע) ומוסרים לך הודעה בצורה בה תבחר.

השירות שלהם הוא אולי זול יותר, אבל הם אינם מכירים אותך!   הם לא יכולים לתת מענה שאולי ניתן היה לתת אילו הכירו אותך ופותרים את הבעיה/ שאלה באותו רגע.

הפתרון השני הוא חברות קטנות, עם מספר מועט של מוקדנים שאולכ מכירים את פועלך קצת יותר טוב מכיוון שהלקוחות חוזרים אליהם שוב ושוב, והם הספיקו ללמוד את השירותים אותם אתה נותן.

הפתרון השלישי הוא עוזרת אישית!

אותה עוזרת מטפלת גם בשאר העניינים שלך, וגם אם לא, היא מכירה אותך הייטב. היא לומדת את העסק שלך ומרגישה חלק מהצוות שתומך בך ועוזר לך.   המענה האנושי האישי במקרה של לקוח חדש, ו/או לקוח קיים הוא קריטי!