נושא הפגישות וניהול היומן הוא קריטי בסידור לוחות הזמנים. אנו ב Profitime מנוסים בקביעת ימי פגישות/ רצף של פגישות על מנת לחסוך בזמני מסיעות ובזבוז זמן בין פגישה לפגישה.

תיקייה מסודרת לגבי כל פגישה, מי האדם איתו נפגשים, מה מטרת הפגישה, מה יעדי הפגישה וכ”ו תסופק לפני כל פגישה על מנת להכין אותך בצורה הטובה ביותר להשיג את מטרת הפגישה ולדאוג לכך שתגיע מוכן עד כמה שאפשר.

כל רקורד של פגישה יוכנס למאגרי נתונים שיוכנו מראש, על מנת לאפשר מעקבים, טבלאות סטטיסטיות לגבי מספר פגישות מול מספר לקוחות שהתחילו בעבודה וכ”ו. דוחות אלו יאפשרו הפקת לקחים ובהתאם שינוי/ שיפור תהליכי שווק ומכירה – הכל בהתאם ליעדים ותהליכים שיוגדרו מראש.

חברת Profitime מתמחה במתן שירותים לייעול תהליכים פנימיים – הן של לוחות זמנים, הן של קביעת פגישות והן של הזמן הפנוי.

אנו שמים דגש רב, ומתמחים במתן השירותים הבאים:

  1. ניהול וארגון פגישות עם מספר רב של משתתפים – בהתאם לצרכים ולדרישות של כל משתתף ולסדרי עדיפויות שהוגדרו מראש.
  2. איחוד מיקומים של פגישות, חסכון זמן בנסיעות, קביעת פגישות דחופות.
  3. מציאת האיזון הנכון בין זמן עבודה לזמן פנאי בהתאם לדרישות הלקוח – משפחה, תחביבים וכ”ו
  4. ניהול יומנים שונים, בהתאם לעדיפות הלקוח – אנו ב Profitime נסתנכרן בהתאם למערכות הקיימות אצל הלקוח שלנו – כך שנחסוך זמן למידה ויישום.

 

אנו שומרים על הלקוחות שלנו ושמים גבולות, שלהם עצמם קשה לפעמים לשים מול לקוחותיהם, ועושים זאת באדיבות, סבלנות אך עם אסרטיביות במידה הנכונה.